Din aller viktigste selger

Din troverdighet er avhengig av din nettside

Førsteintrykket betyr ALT

Det høres kanskje voldsomt ut, men det er rett og slett slik at nettsiden i dag er ditt ansikt utad og som oftest det aller første møtet potensielle kunde har med din bedrift. Det betyr at du kun har 1 sjanse til å gjøre et godt førsteinntrykk. Driver du en seriøs bedrift og vil at kunder skal ta deg seriøst, så er nettsiden det første du burde ta tak i. Statistikk viser at besøkende som kommer til en dårlig nettside rett og slett går videre til andre leverandører

Mange forstår ikke viktigheten av en god nettside

Det finnes utallige statistikker, undersøkelser og analyser som viser at uten en god nok nettside, så vil du rett og slett miste mange potensielle kunder til dine konkurrenter. En god nok nettside betyr ikke en stor eller dyr nettside. Det betyr at den må være tilpasset dagens kundereise og tilby nok og relevant informasjon, ha et moderne design, at kunder enkelt kan komme i kontakt med deg og at den oppfyller en del krav som Google forventer din nettside skal ha for at de skal kunne vise din side i Google søk.

Litt faktatall

Det finnes mye statistikk over forbrukeres vurderinger av bedrifters nettsider. Dette viser noen interessante tall som det er verdt å merke seg.

Bruker mobil ved besøk på nettsider88%
Sjekker en bedrifts nettside først75%
Vurderer troverdighet basert på nettsiden75%
Velger andre hvis nettsiden er dårlig90%

22 12 00 11

post@digitec.no

KONTAKTINFO


Jordbærsletta 34

1410 Kolbotn

Org.nr: 920345182 


© 2022 by Digitec.no / All Rights Reserved