DIGITAL STRATEGI

Slik starter du med digital markedsføring

Trenger du råd eller hjelp til å ta i bruk digital markedsføring for din bedrift?

Lag en enkel plan

En digital strategi høres kanskje voldsomt ut for noen, men du kommer langt på vei med en enkel plan for hvordan du ønsker å profilere deg

Sosiale medier, Google, nettsider og landingssider er selvskrevne elementer i enhver profilering og markedsføring av en bedrift, men det er først når disse jobber sammen at du får god nok effekt.

En plan eller strategi bør som et minimum beskrive hvordan dette bør gjøres

4 TIPS TIL HVA DU BØR PRIORITERE

Grunnmuren i digital markedsføring

Med disse 4 tingene på plass har du bygget en solid grunnmur for din markedsføring og profilering på nett og i sosiale medier

NETTSIDE

Nettsiden er langt på vei det som avgjør om kunder velger deg. Den er din viktigste selger. Start derfor med en oppgradering av denne hvis du ikke allerede har en god nettside.

FACEBOOK ANNONSERING

Med annonsering på Facebook treffer du dine potensielle kunder der de er. Facebook annonseadministrasjon inneholder svært nyttige verktøy for å finne dine potensielle kunder.

LANDINGSSIDER

Med bruk av landingssider får du en svært mye bedre effekt av din profilering på Facebook. Facebook annonser i kombinasjon med landingssider er den beste måten å drive trafikk til din nettside på. Det vil også føre til at du blir mer synlig i Google søk

GOOGLE ANNONSERING

Annonsering med Google Ads vil gjøre deg synlig i søkeresultater når noen søker etter varer eller tjenester du leverer. En Google annonse settes som regel opp sammen med landingssider

Vi hjelper deg i gang!

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å sette opp alt det som skal til for å effektivt markedsføre din bedrift på nett og i sosiale medier

Telefon

22 12 00 11

Epost

post@digitec.no

digitec media as

Jordbærsletta 34

1410 Kolbotn


22 12 00 11

post@digitec.no