Prosessen

Slik er prosessen når vi designer nye nettsider for kunder

1: Innledende samtale

Alt starter med en telefonsamtale eller et møte. Du forteller litt om bedriften, hva dere leverer og hvem som er kundene. Hvis du har konkrete ønsker til ny nettside, så er det flott. Hvis ikke, så gir vi deg tilstrekkelig informasjon og tips til hvordan vi ser for oss din nettside og hva den burde inneholde. 

2: Innhold og ide

Vi ber deg sende oss utkast til innhold (tekst) som du ønsker på nettsiden. Har du en eksisterende side, kan vi ta utgangspunkt i denne. Bilder, video, tekst, logo, etc. legges inn i designet. Har du ikke innhold, så kan vi produsere dette for deg hvis ønskelig.

3: Design og utkast

Vi designer en skisse eller et utkast til nettside basert på vår innledende samtale. Du vurderer denne og gir innspill til hva du ønsker endret og hva du er fornøyd med. Dette gjør vi fortløpende helt til du er fornøyd. 

4: Godkjenning

Når du er fornøyd med siden og mener den er klar for publisering på internett, så avtaler vi når det eventuelt skal skje. Før dette må vi kjøre noen tester for å sikre at alt fungerer som det skal. Vi setter også opp en standard teknisk SEO for optimalisering av siden mot Google og andre søkemotorer.

5: Testing

Vi sjekker alle linker, funksjonalitet, knapper og andre koblinger på siden. Vi kontrollerer at nettsiden presenteres like godt på en PC som på mobiltelefon. Vi sjekker en rekke parametre og underliggende informasjon knyttet til siden som ikke er visuelt synlig på selve nettsiden. 

6: Publisering

Når du har godkjent nettsiden og vi har testet og sjekket at alt fungerer, så publiserer vi din nye nettside på internett. Selve oppkobling mot eksisterende eller nytt domene fikser vi for deg. Gratulerer, du har nå fått en ny og flott nettside til din bedrift.

Priser

FAQ

Referanser

22 12 00 11

post@digitec.no

KONTAKTINFO


Jordbærsletta 34

1410 Kolbotn

Org.nr: 920345182 


© 2022 by Digitec.no / All Rights Reserved